FAQ's

Du har frågor, vi har svar! Hitta svar på några av de vanligaste frågorna nedan.

MIN BESTÄLLNING

Jag fick ingen orderbekräftelse:

Kontrollera om det hamnade i skräppostmappen. Om du inte har fått orderbekräftelsen dagen efter ett köp kan du kontakta oss på hello@wowbrow.com.

Kan jag ändra adressen eller annan information för min beställning?

Skicka ett meddelande till oss på hello@wowbrow.com med ditt ordernummer, så ser vi om det är möjligt. Tyvärr är det inte möjligt om beställningen redan har behandlats.

Jag vill lägga till en produkt i min beställning. Hur gör jag det?

Tyvärr kan vi inte lägga till en produkt i en befintlig beställning.

Jag fick en felaktig produkt:

Åh nej! Vi ber om ursäkt! Vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss på hello@wowbrow.com med en beskrivning av problemet och inkludera ett foto eller en video som visar problemet med produkten.

Om du köpte din produkt i butik och fick en defekt vara, vänligen följ respektive återförsäljares reklamationsförfarande.

Kan jag avbryta min beställning?

Skicka ett meddelande till oss så snabbt som möjligt på hello@wowbrow.com, så kollar vi. Om din beställning redan har skickats måste du returnera den.

Jag fick fel produkt, eller så saknas en vara i min beställning. Vad ska jag göra?

Vi beklagar att du fick fel produkt eller att något saknas. Skicka ett e-postmeddelande till hello@wowbrow.com så hjälper vi dig.

RETURER

Jag vill returnera min beställning:

Du kan självklart returnera din beställning! Du hittar all information om hur du gör det här . Observera att produkten måste returneras i sin oöppnade förpackning för att vi ska kunna acceptera returen. Returkostnaden är 29 NOK.

Vad kostar returen?

Returkostnaden är 29 NOK. Observera att din fraktkostnad inte återbetalas.

Hur lång tid tar min retur?

När vi mottagit din retur behandlar vi den inom 14 dagar. Dina pengar återbetalas till samma kort eller konto som du använde för att betala.

LEVERANS

Hur lång är leveranstiden?

Vår leveranstid är 2–7 arbetsdagar för standardfrakt.

Vad är gränsen för fri frakt?

Fraktkostnaderna för ditt land visas i din varukorg.

Måste jag betala tull och avgifter?

Tull och avgifter ingår i totalsumman vid utcheckningen.

Vilka länder levererar ni till?

Europa: Norge, Sverige, Finland, Danmark, Nederländerna, Belgien, Frankrike, Spanien, Slovenien, Slovakien, Polen, Litauen, Italien, Ungern, Grekland, Estland, Tjeckien, Cypern, Kroatien och Österrike.

Tyvärr skickar vi inte till några andra länder för närvarande.

DISTRIBUTION

Kan jag sälja era produkter i min salong eller butik?

Vi är glada att du vill sälja våra produkter i din salong eller butik! För allt som rör distribution i Skandinavien står vår fantastiska partner Mentellow redo att hjälpa dig. Skicka bara ett meddelande till dem på order@mentellow.com , så tar de hand om resten.

PR & SAMARBETE

Jag har en förfrågan om samarbete:

Vi älskar att arbeta med människor! Du kan skicka ett e-postmeddelande till collaboration@wowbrow.com . Om vi tror att du är rätt person återkommer vi till dig.

Hittade du inte ditt svar?

Tveka inte att kontakta oss.