FAQ
MIN BESTÄLLNING
MIN BESTÄLLNING
Jag fick ingen orderbekräftelse:
Kontrollera om det hamnat i skräppostmappen. Om du inte har fått orderbekräftelsen dagen efter ett köp kan du kontakta oss på hello@wowbrow.com .
Kan jag ändra adressen eller annan information för min beställning?
Skicka ett meddelande till oss på hello@wowbrow.com med ditt ordernummer, så ser vi om det är möjligt. Tyvärr, om beställningen redan har behandlats, är det inte möjligt.
Jag vill lägga till en produkt till min beställning. Hur gör jag det?
Tyvärr kan vi inte lägga till en produkt till en befintlig beställning.
Jag fick en felaktig produkt:
nej då! Vi är mycket ledsna! Skicka ett e-postmeddelande till oss på hello@wowbrow.com med en beskrivning av problemet och inkludera ett foto eller en video som visar problemet med produkten.
Om du har köpt din produkt i butik och fått en felaktig vara, vänligen följ respektive återförsäljares reklamationsförfarande.
Kan jag avbryta min beställning?
Skicka oss ett meddelande så snabbt som möjligt på hello@wowbrow.com , så kollar vi. Om din beställning redan har skickats måste du returnera den.
Jag vill returnera min beställning:
Du kan givetvis returnera din beställning! Du hittar all information om hur du gör det här. Observera att produkten måste returneras i sin oöppnade förpackning för att vi ska acceptera returen.
Jag fick fel produkt, eller så saknas en vara i min beställning. Vad ska jag göra?
Vi beklagar att du fått fel produkt eller att något saknas. Skicka ett mail till hello@wowbrow.com så hjälper vi dig.
LEVERANS
LEVERANS
Hur lång är leveranstiden?
Vår leveranstid är 2–7 arbetsdagar.
Vad är gränsen för fri frakt?
Vi har fri standardfrakt på alla beställningar.
Måste jag betala tull och tull?
För alla beställningar ingår tull och avgifter i summan i kassan.
Vilka länder levererar du till?
Europa: Norge, Sverige, Finland, Danmark, Nederländerna och Belgien
Tyvärr skickar vi inte till några andra länder för tillfället.
PRODUKTINFORMATION
PRODUKTINFORMATION
Kan jag använda Brow & Lash Serum om jag är gravid eller ammar?
Många fransserum innehåller prostaglandiner – en ingrediens som gravida och ammande kvinnor bör undvika. WOWBROW Brow & Lash Serum innehåller inte denna ingrediens, och ingredienserna i vårt serum anses vara säkra att använda. Inga av ingredienserna är kända för att vara skadliga vid topisk användning, men om du är osäker eller har känslig hud rekommenderar vi att du konsulterar en läkare innan användning.
DISTRIBUTION
DISTRIBUTION
Kan jag sälja dina produkter i min salong eller butik?
Vi är glada över att du vill sälja våra produkter i din salong eller butik! När det gäller distribution i Skandinavien står vår fantastiska partner Mentellow redo att hjälpa till. Skriv bara till dem på order@mentellow.com, så tar de hand om resten.
PR & SAMARBETE
PR & SAMARBETE
Jag har en begäran om samarbete:
Vi älskar att jobba med människor! Du kan skicka ett mail till collaboration@wowbrow.com. Om vi tror att du passar rätt så återkommer vi till dig.